Winkelwagen
  • Verzending NL | BE
  • Ophalen in Nieuwland
  • Nieuwste producten
  • Scherpe prijzen
  • 085 130 54 77

FAQ

Hoe werkt een product huren?

Stap 1: Reserveer en betaal het product + borg (de borg wordt terug gestort als het product zonder gebreken en op tijd is terug gestuurd)

Stap 2: Nadat de reservering is ontvangen krijg je een bevestigingsmail

Stap 3: Wij sturen het product 1 tot 7 dagen van tevoren in een doos per post naar je toe. Hierin zit ook een retourlabel

Stap 4: Op de laatste dag van de huurperiode plak je het meegeleverde retourlabel over het oude label heen. En stuur je het gratis terug naar onze opslag

Stap 5: Als het product zonder gebreken en op tijd bij ons is ontvangen storten we direct je borg weer terug. Het kan 1 of 2 werkdagen duren voordat het op je rekening is bijgeschreven

Hoe stuur ik een product terug?

Een product kan op de laatste dag van de huurperiode worden terug gestuurd in de originele doos. Gebruik hiervoor het meegeleverde retourlabel. Bewaar deze dus goed! Plak het retourlabel over het oude label heen en stuur de doos met Post NL of Bpost terug naar onze opslag in Nieuwland.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

De borg zorgt ervoor dat onze producten niet permanent op vakantie gaan. En wordt terug gestort als het op tijd en in de originele staat bij ons is ontvangen.

Als het product bij onze opslag in Nieuwland is ontvangen storten we je borg terug.

Wanneer moet het product terug?

Een product moet op de laatste dag van de huurperiode worden terug gestuurd naar onze opslag. Dat kan in de originele doos. Plak hiervoor het retourlabel over het oude label heen en lever hem gratis in bij een Post NL of Bpost locatie. Hierdoor komt het product 1 dag na afloop van de huurperiode weer aan bij onze opslag.

Wanneer ontvang ik mijn product?

Een product wordt tussen de 1 en 7 dagen van tevoren naar je opgestuurd. Daardoor ontvang je hem voor of op de ingangsdatum van de huurperiode.

Wanneer begint en eindigt de huurperiode?

Je betaalt alleen voor de dagen dat het product daadwerkelijk bij je is.

De dagen tijdens verzending worden niet meegerekend!

Een product sturen we tussen de 1 en 7 dagen voor de ingangsdatum op en mag op de laatste dag van de huurperiode met het meegeleverde retourlabel worden terug gestuurd.

Wat te doen bij schade aan een fietskoffer of inhoud?

Geef schade direct aan op het vliegveld. Daar maken ze vervolgens een schaderapport op. Met dat schaderapport wordt de schade door de vliegtuigmaatschappij vaak weer vergoed.

Ook als je later achter schade komt, altijd aangeven bij de vliegtuigmaatschappij. Onze ervaring is dat ze met het vergoeden vrij soepel omgaan.

Eventuele schade aan koffers van Sportrental wordt door ons ingehouden op de borg.

Wat als ik ver van tevoren wil reserveren?

Als je graag ver voor de huurperiode wilt reserveren is dat geen probleem. Hiervoor hoeft er nog niet betaald worden. Wij noteren dan je gegevens en het gewenste product. Deze wordt dan alvast gereserveerd. Vervolgens wordt een maand van tevoren de betaallink verstuurd.

Zit verzending en retour bij de prijs inbegrepen?

Ja! Het opsturen en retour sturen van het product zit bij de prijs inbegrepen. Voor het retour sturen wordt een retourlabel mee geleverd, waardoor die gratis vanaf een Post NL of Bpost locatie retour kan worden gestuurd.

Betaalmethodes

Bij Sportrental kan er afgerekend worden met: iDeal en Bancontact.

Verhuren jullie ook in België?

Ja zeker! Klanten uit België kunnen bij Sportrental gewoon huren. De meerprijs hiervoor bedraagt €10 en wordt automatisch toegevoegd bij een Belgisch adres.

Het product wordt bij leveringen naar België tussen de 1 en 7 dagen voor de ingangsdatum van de huurperiode verzonden met Bpost. En kan na de huurperiode met het meegeleverde retourlabel gratis worden terug gestuurd!

Versturen jullie ook buiten Nederland en België?

Ja zeker! Voor een meerprijs kunnen wij producten ook naar andere landen verzenden. Een reservering plaatsen kan dan gewoon via de website. Daarna sturen we een email met daarin de meerprijs. Deze wordt vervolgens van de borg ingehouden.

De meerprijs verschilt per land. Bij vragen kan je daarover contact met ons opnemen!

Versturen jullie ook naar een afhaalpunt van PostNL

Jazeker! Wij kunnen de producten versturen naar een Post NL afhaalpunt. Ideaal dus als er niemand tijdens de bezorging aanwezig kan zijn. Je kan dan zelf het product afhalen.

Geef tijdens het reserveren in het opmerkingen veld aan dat het product naar een afhaalpunt verstuurd moet worden. Wij versturen het product vervolgens naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Afhalen

Liever zelf afhalen? Ook dat kan! Tijdens het bestellen kan je in het notitie vak aangeven dat je graag zelf wilt afhalen bij onze locatie in Nieuwland (naast de A27). Vervolgens maken we hier een afspraak voor.